برش پلاسما چقدر تمیز است؟

۳ بازديد

آیا می توانید فولاد ضد زنگ را با دستگاه برش پلاسما برش دهید؟

کاملا. پلاسما یکی از موثرترین روش ها برای برش فولاد ضد زنگ در طیف وسیعی از ضخامت ها است. با این حال، نوع میز برش فولاد ضد زنگ و منبع پلاسما که استفاده می کنید تفاوت زیادی ایجاد می کند.

آیا پلاسما می تواند فولاد ضد زنگ رنگ شده را برش دهد؟

بر خلاف پلی اتیلن، هیچ محدودیتی برای برش فولاد ضد زنگ رنگ شده یا کثیف با پلاسما وجود ندارد، زیرا هیچ یک مانعی برای تکمیل مدار ایجاد نمی کند.

با این حال، هنگام برش رنگ شده یا بسیار کثیف، باید مطمئن شوید که یک اتصال زمین محکم روی قسمت تمیز قطعه کار تا حد امکان نزدیک به منطقه برش دارید.

برش روی فولاد ضد زنگ چقدر تمیز است؟

 

مطابق تصویر بالا، بین برش پلاسما CNC که از هوا در مقابل دستگاه برش پلاسما CNC با استفاده از سیستم مکانیزه پلاسما استفاده می کنند، تفاوت وجود دارد. برش برای هر دو سیستم تمیز است، اگرچه لبه ضد زنگ که با هوا بریده می شود بسیار خشن تر خواهد بود.

هر دو سیستم پلاسمای هوا و پلاسمای صنعتی نموداری را در اختیار شما قرار می دهند که نشان می دهد کدام فرآیندهای برش می توانند ضخامت خاصی را با تمیزترین برش ممکن برش دهند. در محدوده "بهترین کیفیت"، گاهی اوقات ممکن است مقدار کمی تفاله در اطراف گوشه های تیز پیدا شود، اما حذف آن نسبتاً ساده است.

اگر محدوده «بهترین کیفیت» را رها کنید، می‌توانید سریع‌تر برش دهید ، و این به قیمت ریزش بیشتر تمام می‌شود. توجه داشته باشید که جدا کردن مواد زائد از فولاد ضد زنگ سخت تر از زباله های فولاد نرم است. بر خلاف فولاد نرم مذاب، ضد زنگ مذاب سطح ویسکوزیته بالایی دارد، به این معنی که اگر مقدار زیادی تفاله رسوب کند، حذف آن دشوارتر از تفاله از فولاد نرم خواهد بود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.